تور گوانجو

گوانجو یکی از شهرهای چین است که از نظر بزرگی سومین شهر آن به حساب می آید. این شهر که قطب تجاری چین است در جنوب این کشور قرار گرقته است و بازرگانان آسیایی آن را به عنوان پایگاه خود می دانند. در تور گوانجو با مردم مهمان نواز این شهر آشنا خواهید شد و از جاذبه های زیبای آن بازدید خواهید کرد.

درباره شهر گوانجو

در گوانجو که یکی از شهرهای چین است مناظر طبیعی، جاذبه های تاریخی و مراکز خرید وجود دارد که در شهر گوانجو می توانید به آن ها سر بزنید و بازدید داشته باشید. زبان مردم گوانجو کانتونی است که به نوعی هویت فرهنگی مردم آن حساب می شود. مردم در این شهر بسیار کار می کنند و اوقات فراغت خود را به شب ها اختصاص می دهند. در گوانجو می توانید شب ها به صحبت با مردن آن مشغول شوید و در رودخانه مروارید گشت دریایی شبانه داشته باشید که بسیار هیجان انگیز خواهد بود. در تور گوانجو خواهید دید که مردم آن خونگرم و مهمان نواز هستند، علیرغم اینکه گردشگران زیادی به آنجا می روند کمتر مردمی را می بینید که به زبان انگلیسی صحبت کنند. مردم این شهر دین بودایی دارند. گوانجو جمعیتی حدود 8 میلیون نفر دارد و موقعیت آن در شمال دریای دلتای مروارید است، واحد پول شهر گوانجو ین می باشد.

درباره شهر گوانجو

تور گوانجو

تور گوانجو سفری هیجان انگیز به کشور چین خواهد بود که تجربه های جالبی را برای مسافرانش به ارمغان خواهد آورد. برای رزرو تور گوانجو می توانید از طریق سایت اقدام کنید. برای این منظور باید مبدا و مقصد را انتخاب کرده و تعداد مسافران را مشخص کنید. با جستجوی تور توریستی گوانجوی مورد نظر در تاریخی که انتخاب کرده اید لیستی از تورهای ارزان گوانجو به نمایش در می آید. البته این امکان فراهم شده است که جستجوی تور گوانجو را بر اساس گزینه های متفاوتی چون قیمت، تاریخ، ایرلاین و … انجام دهید که در این حالت تور مورد نظرتان سریع تر یافت می شود. در هنگام رزرو تور لحظه آخری گوانجو می توانید خدمات تور را خریداری نمایید که شامل بلیط هواپیما، رزرو هتل، لیدر فارسی زبان، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، دریافت ویزا و … می باشد. هزینه تور گوانجو با توجه به زمان تور، انتخاب شما از خدمات و تعداد روزهای آن متفاوت خواهد بود.

آب و هوای شهر گوانجو

گوانجو به طور کلی آب و هوای مرطوب و نیمه مرطوبی دارد. میزان رطوبت در فصل تابستان افزایش می یابد و در فصل زمستان هوا سرد خواهد شد اما نه آنقدر که قابل تحمل نباشد. در ماه ژانویه میانگین دمای گوانجو 13 درجه خواهد بود و در جولای نیز میانگین دما 22 درجه سانتی گراد خواهد شد. میزان بارندگی سالانه در گوانجو 1700 میلی متر خواهد بود. در تمام طول سال در گوانجو شاهد باد و باران موسمی و گرمسیری هستیم. در زمستان بارش باران ممکن است به برف تبدیل شود. هوای گوانجو در برخی اوقات ممکن است طوفانی شود برای همین داشتن چتر در گوانجو می تواند کمک کننده باشد.

آب و هوای شهر گوانجو

بهترین زمان سفر با تور گوانجو

بهترین زمان برای سفر به گوانجو فصل پاییز است یعنی از اکتبر تا دسامبر می توان سفر خوبی به این شهر داشت. در تابستان هوای گوانجو گرم و شرجی است و در پاییز با بارش باران روبه رو خواهیم بود. فستیوال های زیادی نیز در فصل بهار در این شهر برگزار می شود که سبب افزایش جمعیت گردشگران در این شهر خواهد شد.

در فصل بهار هوا خیلی سرد نیست و می توان به تفریحات آبی در گوانجو پرداخت. هوای گوانجو در فصل پاییز خنک و آفتابی خواهد بود به همین دلیل ماه های نوامبر و دسامبر بهترین فصل برای رفتن به گوانجو خواهد بود. در فصل پاییز چون از گردباد و گرمای طاقت فرسا خبری نیست نمایشگاه های زیادی برپا می شود. رطوبت بالای این شهر سبب می شود در زمستان هوا خیلی سرد نشود و بتوان در گوانجو به بازدید از مناظر طبیعی پرداخت.

بهترین زمان سفر با تور گوانجو

فرودگاه گوانجو

در گوانجو فرودگاهی بین المللی به نام بایون وجود دارد که از نظر رفت و آمد دومین فرودگاه کشور چین است. این فرودگاه در سال 2004 بازگشایی شد و با مرکز شهر 30 کیلومتر فاصله دارد. هر سال تعداد 45 میلیون مسافر می توانند ازاین فرودگاه استفاده کنند. نام این فرودگاه برگرفته از کوهی است که در نزدیکی آن قرار گرفته و بایون نام دارد. بایون در لغت به معنی ابر سفید است. یک ترمینال در فرودگاه وجود دارد و دو محوطه به نام های A و B برای پرواز در این فرودگاه وجود دارد. رفت و آمد به این فرودگاه را می توان توسط اتوبوس، تاکسی و مترو انجام دهید. با اتوبوس یک ساعت تا شهر فاصله خواهید داشت و با تاکسی 60-30 دقیقه در راه خواهید بود.

اطلاعات پرواز در تور گوانجو

پرواز مستقیم به فرودگاه گانجو از تهران توسط ماهان ایر انجام خواهد شد. برای پرواز از تهران به گوانجو هفته ای سه بار در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه می توانید پرواز داشته باشید که مدت زمان 8 ساعت به طول خواهد انجامید. برای برگشت از گوانجو به تهران نیز هفته ای سه نوبت در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه پرواز صورت خواهد گرفت. ممکن است به دلایلی ساعات و روزهای این پروازها تغییر پیدا کند به همین دلیل می توانید برای اطلاعات دقیق تر پرواز در تور گوانجو با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

فرودگاه گوانجو

 جاذبه های دیدنی و تفریحی گوانجو

گوانجو از شهرهای پر جنب و جوش چین است که جاذبه های بسیاری را در خود جای داده است. این شهر که به پیشرفت های زیادی دست یافته است تاریخچه ای قوی دارد و با گشت و گذار در آن به واسطه تور گوانجو می توان خلاصه ای از کشور چین را تماشا کرد.

برج کانتون گوانجو

یکی از جاذبه های گوانجو که در گوانجو می توانید از آن بازدید کنید برج تلویزیون است که در منطقه هایزو واقع شده است و 459 متر ارتفاع دارد. اگر طول آنتن را به آن اضافه کنیم ارتفاعی معادل 600 متر خواهد داشت. ساخت این برج به دلیل برپا شدن بازی های آسیایی در این شهر بوده است. کانتون که بلندترین سازه در چین است به صورتی طراحی شده است که به آن بانوی کمر باریک نیز می گویند. در شهر گوانجو در بخش میانی برج لوله هایی را خواهید دید که به هم پیچیده شده اند. درخشش این برج در شب ها به دلیل چراغ هایی که در آن قرار داده شده است بسیار دیدنی است. برج دیگر به نام چیگانگ که در نزدیک آن است سبب شده است با دیدن آن ها به سنت و مدرنیسم در گوانجو برسیم.

برج کانتون گوانجو

تالار موسیقی زینگ های گوانجو

گروه ارکستر سمفونی در گوانجو اجراهای خود را در تالار موسیقی زینگ های برگزار می کنند. این تالار در جزیره ارشا واقع شده است. یک موسیقیدان معروف در گوانجو به نام زینگ های زندگی می کرده که نام او را بر این تالار گذاشته اند و حتی مجسمه اش را در مقابل ساختمان بنا نهاده اند. در گوانجو خواهید دید که ظاهر این تالار به شکل هذلولی است که چرخیده است و از بتن برای ساخت آن استفاده شده است. از چوب برای پوشش داخلی دیواره ها استفاده کرده اند تا صدا انعکاس پیدا کند و منتشر شود. منتشرکننده های صدا در این تالار همانند نیمکره آویزان شده اند و صدا را به صندلی های جلوی تالار منعکس می کنند.

تالار موسیقی زینگ های گوانجو

خانه اپرای گوانجو

در جنوب کشور چین بزرگترین تئاتر و خانه اپرای گوانجو ساخته شده است که موقعیت آن در شهر جدید زوجیانگ است. در گوانجو خواهید دید که این بنا به صورت مدرن طراحی شده است که در آن طراحی الهام گرفته از سنگ های رودخانه مروارید را خواهید دید. بخش های مختلفی در این خانه اپرا وجود دارد مانند لابی و لژ ورودی، تالار شنوندگان، سالن چند منظوره، اتاق های تمرین و … که تکنولوژی های پیشرفته در آن ها به کار گرفته شده است. گنجایش این سالن 400 نفر می باشد.

خانه اپرای گوانجو

چایم لانگ در تور گوانجو

در منطقه پان یو در گوانجو محوطه ای تفریحی وجود دارد که برای پیک نیک و گشت و گذار بسیار مناسب است. این منطقه تفریحی دارای چندین بخش است از جمله پارک سافری زیانگ جیانگ و بهشت چایم لانگ که بخش های مهم و اصلی آن هستند. هم چنین بزرگترین پارک آبی آسیا در این منطقه قرار دارد. در پارک کروکودیل آن 100 هزار کروکودیل نگهداری می شود. از بخش های دیگر این منطقه می توان به سیرک و مرکز گلف اشاره کرد. در گوانجو بازدید از این منطقه تفریحی را از دست ندهید.

کلیسای جامع قلب مقدس گوانجو

در منطقه ای به نام یوکسیو کلیسایی وجود دارد که در زمان های گذشته توسط امپراطور فرانسه، کاتولیک های فرانسه و ناپلئون سوم بنا نهاده شده است. با اینکه در سال 1861 برای ساخت این بنا اقدام کردند ولی 25 سال زمان گذشت تا این کلیسا ساخته شود، دلیل این طول کشیدن دریافت مصالح لازم و ارتباط با کارگران به زبان چینی بود. در تور گوانجو سبک گوتیک را در این کلیسا خواهید دید و معماری آن برگرفته از کلیسای سنت کلوتیلد می باشد.

کلیسای جامع قلب مقدس گوانجو

پارک ون هوآ در تور گوانجو

در مرکز شهر گوانجو پارکی به نام ون هوآ وجود دارد که نام دیگر آن پارک فرهنگ است. در تور گوانجو خواهید دید که در این پارک تئاتر های گوناگون، نمایش های آکروباتیک و نمایشگاه های هنری اجرا می شود. در شهرک هان واقع در این پارک لوازم زندگی، دست نوشته، مجسمه و … را به شکل وسایلی که در دوران حکومت هان استفاده می شده است طراحی کرده اند. ساختمان ها، سالن ها و حیاط های این پارک توسط راهرو به هم ربط پیدا کرده اند.

پارک سافاری زیانگ جیانگ گوانجو

پارک سافاری که بزرگترین پارک در آسیا است و P یوانات و گونه های زیادی چون خرس های قطبی، پانداهای غول پیکر و کوآلا در آن زندگی می کنند. تعداد 6 کوالای استرالیایی در این پارک نگهداری می شود که جزء موفقیت های آن به حساب می آید. پارک سافاری از نظر نگهداری ببر سفید نیز توانسته است بالاترین رتبه را در کشور چین از آن خود کند که تعداد آن ها به صد قلاده می رسد، چیزی حدود نصف ببرهای سفید که در دنیا وجود دارند. در تور گوانجو در بخشی از پارک سافاری فیل های آسیایی را خواهید دید که تعداد آن ها 20 مورد است. از این تعداد فیل محل تولد 5 تای آن ها در همین پارک می باشد. بیشترین زرافه هایی که در کشور چین زندگی می کنند در این پارک وجود دارند و این امکان فراهم شده است که مردم با آن ها عکس بگیرند و به آن ها غذا بدهند.

پارک سافاری زیانگ جیانگ گوانجو

بهترین مراکز خرید گوانجو

علاقه مندان به خرید باید بدانند گوانجو بزرگترین مراکز تجاری چین را دارا است و انواع کالاهای لوکس، برند و ارزان را می توانید در گوانجو از این مراکز خرید تهیه نمایید. خرید در گوانجو را می توان یک اقدام تفریحی دانست که طرافداران زیادی دارد. در این شهر می توانید فروشگاه ها، پاساژ ها و مراکز خرید زیادی را مشاهده کنید و خریدهای نابی از گوانجو داشته باشید.

مرکز خرید تی مال گوانجو

در بخش تجاری منطقه تیان از گوانجو مرکز خریدی به نام تی مال قرار دارد که مجتمع تجاری بزرگی در این شهر محسوب می شود. در این مجتمع مراکز تفریحی، رستوران های سنتی، فروشگاه های معتبر و … در کنار هم قرار گرفته اندکه برای تفریح و گشت و گذار بسیار مناسب است. برج شرقی این مجتمع اداری است و برج غربی آن هتلی 5 ستاره می باشد. از فروشگاه های این برج می توان به لاکوست، زارا، اچ اند ام و ورساچه اشاره کرد. یک ایستگاه مترو در نزدیکی این مرکز دسترسی به آن را در تور گوانجو آسان کرده است.

مرکز خرید تی مال گوانجو

مرکز خرید چاینا پلازا گوانجو

بعد از تی مال، چاینا پلازا بزرگترین مرکز خرید در گوانجو است. این مرکز خرید در منطقه یوکسیو واقع شده است. این مرکز خرید نه طبقه انواع برندهای معتبر را به عرضه گذاشته است. برندهای موجود در طبقه همکف این مرکز شامل تامی، تم، سی کی و مانگو هستند. در تور گوانجو برای خرید پوشاک، لوازم برقی و وسایل ورزشی می توانید به طبقه اول تا چهارم این مرکز بروید. در طبقه چهارم این مرکز چاینا دیجیتال سیتی را خواهید دید که انواع وسایل دیجیتال در آن به فروش می رسد. لوازم خانگی در طبقه پنجم محصولات خود را عرضه می کند. برای خوردن انواع خوراکی ها و غذاهای گوناگون می توانید به طبقه هفتم مراجعه کنید. سالن سینما برای نمایش فیلم ها در طبقه هشتم قرار گرفته است. موقعیت این مرکز خرید بر روی ایستگاه مترو است و در قسمت شمالی آن پارکی به نام لی شی لینگ یوآن وجود دارد. در نزدیکی این مرکز میدان تفریحی به نام میدان قهرمانان قرار دارد که ورزش های گوناگونی چون اسکیت در آن اجرا می شود.

مرکز خرید می فلاور پلازا گوانجو

برای رفتن به مرکز خرید می فلاور پلازا در گوانجو باید به تقاطع خیابان بیجینگ بروید که از طریق مترو نیز می توانید اقدام کنید. در این مرکز خرید می توانید انواع پوشاک، اسباب بازی، لوازم کودک و… را خریداری نمایید. سالن سینمایی آن در طبقه ششم قرار گرفته است که تفریحی مناسب برای بازدید کنندگان تور گوانجو از این مرکز خواهد بود.

مرکز خرید می فلاور پلازا گوانجو

مرکز خرید گراندویو مال گوانجو

یکی دیگر از مراکز خرید در گوانجو ، گراندویو مال است که شامل هتلی 48 طبقه، مرکز تجاری و برج اداری می باشد. موقعیت این مرکز خرید در منطقه تیان است و در قسمت شمالی آن میدانی به نام هاوایی پالم وجود دارد که در آن فواره موزیکال چین را خواهید دید. انواع کالای اروپایی با برندهای معتبر در این مرکز خرید به فروش می رسد. هم چنین از دیگر امکانات آن می توان به سالن سینمای سه بعدی، رستوران زنجیره ای، اسکیت روی یخ و پارک تفریحی اشاره کرد.