دمنوش آرامش و ضد استرس نیوشا با خواص گیاهانی که باعث ایجاد آرامش در بدن میشوند کمک بسیار زیادی به افرادی که همیشه با اضطراب و استرس، ذهن و بدن نا آرامی دارند کمک شایانی میکند.

میتوان گفت پایه اصلی تمام مشکلات و بیماری های امروزه اعصاب، نبود آرامش و استرس است و یا بهترین و اولین درمان نیز داشتن آرامش و راحتی اعصاب می تواند باشد، آشفتگی ذهنی و استرس می تواند در کیفیت زندگی روزمره تاثیر منفی بگذارد، بسیاری از بیماری های جسمی و خلق و خوی نامناسب، ناشی از نداشتن آرامش است، پک آرامش و ضد استرس نیوشا با بهره گیری از گیاهان دارویی مفید برای اعصاب، ایجاد آرامش و ضد استرس تهیه شده است.

استرس و اضطراب چالش‌های روانی اند که بسیاری از مردم با آن مواجه اند، اما بسیاری از مشکلات روانی می‌توانند قابل پیش‌گیری باشند، البته اگر بدانید چگونه ذهن تان‌را به درستی مدیریت کنید می‌توانید استرس واضطراب تان‌را نیز اداره کنید.

ذهن شما به‌مانند باغ است. اگر شما تمایل به پیرایش و آراسته کردن باغ نداشته باشید، واضح است که گیاهان هرزه در آن رشد می‌کنند. و برخلاف آن، توجه، رسیدگی، ومراقبت کافی از باغ آن‌را سرسبز، پُربار، شاداب، و قابل استفاده می‌کند.

هم‌چنان اگر شما به طور مُداوم ذهن خود را با افکار نگران‌کننده و پُراسترس بمباران کنید ممکن است این حالت تا جایی پیش برود که از اداره (کنترل) خارج گردد و سایر بیماری‌های روانی و جسمی دامن‌گیر شما شود.

یک رژیم غذایی متعادل نه تنها برای وزن و سلامت عمومی شما خوب است، بلکه روش خوبی برای مدیریت استرس و اضطراب به اثبات رسیده است. شما نباید به خودتان گرسنگی و پرهیز بی‌رویه از غذا را تحمیل کنید. توجه کنید که همیشه صبحانه بخورید، زیرا کاهش سویۀ شکر خون به نوبۀ خود ممکن است علائم اضطراب‌گونه را تحریک کند. خوردن مواد غذایی غنی از کلسیم، فسفر، و مگنیزیم تا حد زیادی در کاهش استرس کمک می‌کند!

محدود کردن نوشیدنی‌های کافئین‌دار در محدودکردن علائم اضطراب مفید است. کافئین خود منجر به مشکلات خواب نیز می‌گردد، که به طور ثانوی می‌تواند اضطراب‌برانگیز باشد.

تمرینات فزیکی از روش‌های اساسی برای کنترل استرس و اضطراب و برطرف کردن علائم آن‌هاست. در جریان ورزش، اندورفین آزاد می‌شود و این  در تقویت آرامش شما را کمک می‌کند. حداقل ۳۰ دقیقه ورزش سُبُک در روز مانند پیاده‌روی، دوچرخه سواری، یا آب‌بازی اگر میسر شود برای کنترل علایم این حالت‌ها مفید است.

 

پک آرامش و ضد استرس نیوشا برای ۴۰ روز و شامل: دو بسته چای سبز و بهار نارنج نیوشا، دو بسته چای بادرنجبویه نیوشا، دو بسته چای وانیل نیوشا و دو بسته چای گل گاو زبان، به لیمو، زیرفون و سنبل الطیب.