دمنوش درمان میگرن

دمنوش درمان میگرن سرد نیوشا با کمک گیاهانی که از غلظت خون کاسته و گردش خون راحتتری در بدن و بخصوص مغز ایجاد میکنند باعث بهبود و درمان میگرن می شوند.

سردرد های میگرنی یکی از شایعترین نوع سردردها می باشد، برخی اوقات درد در قسمت پیشانی، اطراف چشم و یا در پشت سر دیده می شود، ولی معمولا درد میگرن در یک طرف سر است، هنگامی که سیستم عصبی، سیستم عروقی و جابجایی مواد شیمیایی در مغز با هم تداخل می کنند، سردرد میگرنی بروز می کند.

در بیشتر موارد، سردردهای میگرنی به‌دلیل یک فشار روحی، روانی و یا محیطی آغاز می‌گردند و اغلب به دنبال این فشار، فشار خون بالا رفته و خون، گرم و غلیظ و پرفشار می‌گردد وقتی این خون گرم و غلیظ و پرفشار به مغز میرسد و در رگهای مغز جریان پیدا میکند, خداوند رحمان، مکانیسمی را در بدن ما تعبیه کرده است تا هرگاه که خون ما پرفشار و غلیظ و گرم شد و خواست از عروق مغزی عبور کند، رگ‌های مغز به سرعت تنگ شوند و این تنگی عروق مغزی است که موجب سردرد میگرنی می‌گردد.

حال که متوجه شدیم که این سردرد برای چه آمده است، باید کمی هم مراقب سلامت، استراحت، نوع تغذیه و حتی تفریح خود باشیم و علاوه بر اینها، ورزش و پیاده‌روی را فراموش نکنیم به‌خصوص ورزش‌های ریلکس شدن تا تعادل و توازن خوبی در روح و روان و جسم خود برقرار سازیم.

گفتیم که درد میگرن به‌دلیل گرم و غلیظ و پرفشار شدن خون از یک طرف و تنگ شدن عروق مغزی از طرف دیگر، اتفاق می‌افتد. پس اگر بتوانیم خون خود را خنک و کم‌فشار و رقیق سازیم، سردرد قطع می‌گردد.

سر درد های میگرنی را میتوان بر دو نوع دسته بندی کرد:
میگرن گرم که در زمان اوج درد با بوهای گرم مانند بوی گلاب این درد تشدید می شود.
میگرن سرد که در زمان اوج درد با بوهای سرد مانند بوی سرکه این درد تشدید می شود.

مصرف پک درمان میگرن سرد نیوشا به کسانی که میگرن سرد دارند کمک شایانی در بهبود و جولوگیری از سردرد های میگرنی میکند.

پک درمان میگرن سرد نیوشا برای ۴۰ روز و شامل: دو بسته چای آلوورا نیوشا و یک بسته چای ماسلا نیوشا.