دمنوش کبد چرب با چای سبز نیوشا برای عزیزانی که کبد چرب دارند و تصمیم به لاغر شدن هم دارن و در ضمن منع مصرف چای سبز نیز ندارند توصیه می شود، از آنجایی که کبد یک عضو بسیار حیاتی به شمار می رود مصرف پک کبد چرب با چای سبز نیوشا مطمئنا کبد شما را پاکسازی و عاری از چربی خواهد کرد، نتیجه آزمایش بعد از مصرف یک دوره ۴۰ روزه، این امر را برای شما ثابت خواهد کرد.

یکی از فعالیت‌های مهم کبد، ذخیره‌سازی و سوخت‌و‌ساز چربی‌ها در بدن است، کبد طبیعی حاوی حدود ۵ گرم چربی در ۱۰۰ گرم وزن خود است و هرگاه مقدار چربی بیش از ۵ درصد وزن آن شود، به این حالت کبدچرب اطلاق می‌شود که نسبت به درصد این چربی گریدهای مختلف به چربی کبد داده میشود.

تا به حال هیچگونه دارویی در بازار معرفی نشده که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای کبد چرب تایید شده باشد. در حالیکه کاهش ۱۰ درصدی وزن و حتی ۳ و ۵ درصدی وزن برای کنترل این بیماری بسیار می تواند کمک کننده باشد.

 

پک کبد چرب با چای سبز نیوشا برای مدت ۴۰ روز و شامل: یک بسته دمنوش ریز میوه های قرمز نیوشا, دو بسته چای رزماری و گل محمدی نیوشا, دو بسته چای تمشک آبی نیوشا,  دو بسته چای کرن بری نیوشا و دو بسته چای به لیمو نیوشا.

 

دمنوش ریز میوه های قرمز نیوشا، با ترکیبی از میوه های قرمز بسیار عالی و مفید برای درمان کبد چرب تصفیه کننده کبد و خون می باشد.

چای رزماری و گل محمدی نیوشا, افزایش متابولیسم و چربی سوزی، تسریع گردش خون، درمان یبوست

جای کرن بری نیوشا چربی سوز و ضد سلولیت (چربی های انباشته قدیمی) رقیق و تصفیه کننده خون می باشد.

چای تمشک آبی نیوشا آماده سازی بدن برای چربی سوزی مخصوصا شکم و پهلو، رفع مشکلات روده.

چای به لیمو نیوشا. کاهش اشتها، رفع پرخوری عصبی، رفع ریزه خواری، آرام بخش.