تور پنانگ

ایالت پنانگ یکی از ایالت‌های کشور مالزی است که به دلیل جذابیت و آثار گردشگری فراوان، به مروارید شرق معروف شده است. همین موضوع گردشگران زیادی را برای سفر به این جزیره و یا شرکت در تور پنانگ علاقه‌مند می‌کند. شما با شرکت در تور پنانگ و سفر به این جزیره زیبا تجربه‌ای متفاوت و ماندگار را برای خود رقم بزنید.

درباره پنانگ

پنانگ نام یکی از ایالت‌های کشور مالزی است که شامل جزیره پنانگ و باریکه‌ای از سرزمین اصلی است. پنانگ به‌عنوان یکی از تفریحگاه‌های زیبا و پربازدید کشور مالزی شناخته می‌شود و زیبایی آن هرساله افراد زیادی را به این منطقه می‌کشاند. در مرکز ایالت پنانگ شهری به نام جورج تاون وجود دارد که نام آن از شاه جورج سوم گرفته شده است. این منطقه پر از بناهای قدیمی و تاریخی است و قدم زدن در آن مانند سفر به گذشته است.

جزیره پنانگ به مروارید شرق معروف است و شگفتی‌های موجود در این جزیره سبب علاقه‌مندی افراد به شرکت در تور پنانگ می‌شود. مردم این منطقه عموماً مهمان‌نواز هستند و رفتار خوبی با افراد خارجی دارند. همچنین با توجه به اینکه مسلمانان زیادی در پنانگ و به‌طورکلی در مالزی وجود دارد، رستوران‌ها و فروشگاه‌هایی وجود دارد که غذا و محصولات حلال به مسلمانان عرضه می‌کنند.

تور پنانگ

آب و هوای پنانگ

اکثر نقاط کشور مالزی دارای آب‌وهوای گرم استوایی است و پنانگ نیست از این قاعده مستثنی نیست. درجه حرارت پنانگ در روزها بین 29 و 35 درجه و در شب بین 26 تا 29 درجه است. با توجه به اینکه آب‌وهوای این جزیره در طول سال همیشه گرم است، هر زمان از سال تور پنانگ برگزار می‌شود و افراد زیادی در این تور شرکت می‌کنند. البته گاهی اوقات باران‌های سیل‌آسایی در این منطقه می‌بارد و باعث تغییر ناگهانی دما می‌شود. این باران‌های سیل‌آسا هم‌زمان با وزش بادهای موسمی مانسون شروع به باریدن می‌کنند و با ماندن خورشید در پشت ابرها دما کمی خنک‌تر می‌شود.

بهترین زمان برای شرکت در تور پنانگ

انتخاب بهترین زمان برای سفر به پنانگ و شرکت در تور پنانگ بستگی به خود شما دارد. اگر می‌خواهید در آرامش به این کشور سفر کنید و زیاد با شلوغی‌ها میانه‌ای ندارید، بهترین زمان برای شرکت در تور پنانگ ماه‌های فوریه تا آوریل است. در این ماه‌ها گردشگران کمی در پنانگ حضور دارند و می‌توانید در آرامش به بازدید از مناطق مختلف این جزیره بپردازید. قیمت بلیط و تور پنانگ نیز در این ایام مناسب‌تر و ارزان‌تر خواهد بود.

اگر به دنبال این هستید که در شرایط آب وهوایی مطلوب در پنانگ باشید، ماه‌های نوامبر تا ژانویه برای شما مناسب‌تر خواهد بود. در این ماه‌ها میزان بارندگی کمتر شده و هوای منطقه فوق‌العاده می‌شود. البته این موضوع به همراه همزمانی با ایام تعطیلات باعث می‌شود گردشگران زیادی در این ماه‌ها در پنانگ حضور داشته باشند و قیمت بلیط و تور پنانگ نیز به حداکثر برسد. اگر هم قصد حضور در فستیوال‌ها و مراسمات فوق‌العاده این منطقه را دارید، می‌توانید در ماه ژانویه و زمان تعطیلات در تور پنانگ شرکت کنید. در این ماه مراسم‌های رقص و فستیوال‌های زیادی در این منطقه برگزار می‌شود که علاقه‌مندان زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند.

تور پنانگ

شرکت در تور پنانگ و پرواز به پنانگ

برای پرواز به پنانگ و شرکت در تور پنانگ می‌توانید از خدمات آژانس‌های پروازی مختلف که در این زمینه فعالیت می‌کنند، استفاده کنید. شما می‌توانید به‌صورت حضوری به آژانس‌های پروازی مراجعه کنید یا به‌صورت اینترنتی نسبت به شرکت در تور پنانگ اقدام کنید. امروزه با توجه به سهولت خرید از اینترنت و امکان مقایسه قیمت‌های تور پنانگ، اکثر افراد مراجعه به سایت‌های اینترنتی را نسبت به مراجعه حضوری ترجیح می‌دهند. شما می‌توانید برای شرکت در تور پنانگ و پرواز به این کشور از خدمات سایت ما استفاده کنید.

 فرودگاه بین المللی پنانگ

فرودگاه پنانگ به‌عنوان فرودگاه بین المللی شهر پنانگ شناخته می‌شود و اکثر پروازهای خارجی در این فرودگاه فرود می‌آیند. این فرودگاه که قدیمی‌ترین فرودگاه کشور مالزی است، سومین فرودگاه پر رفت و آمد کشور مالزی محسوب شده و سهم زیادی از پروازهای این کشور را در اختیار دارد. فرودگاه پنانگ در سال 1935 افتتاح شد و در بین سال‌های 2009 تا 2013 مورد بازسازی قرار گرفت. فرودگاه پنانگ با توجه به اینکه فرودگاه کوچکی به شمار می‌رود، تنها یک پایانه پروازی دارد. اگر قصد شرکت در تور پنانگ و سفر به این کشور را داشته باشید احتمالاً مقصد شما این فرودگاه خواهد بود و شما می‌توانید از رستوران و کافه، دفاتر اجاره ماشین، بانک و سایر خدمات این فرودگاه استفاده کنید.

تور پنانگ

جاذبه های دیدنی پنانگ

اگر قصد شرکت در تور پنانگ و سفر به این جزیره زیبا را دارید، جاذبه های زیر را از دست ندهید و با بازدید از آن ها سفر خود را به یادماندنی تر کنید.

موزه پنانگ پراناکان

این موزه به عنوان جایی برای به نمایش گذاشتن فرهنگ و سنت مردم پراناکان (اقوام چینی که به این کشور مهاجرت کرده اند) است. در واقع این موزه یک خانه مربوط به قرن نوزدهم است که در آن زمان متعلق به یک بازرگان ثروتمند بوده است. در این موزه می توانید بخشی از تاریخ پنانگ را مرور کنید و با تاریخ این ایالت بیشتر آشنا شوید.

تور پنانگ

دژ کورنوالیس

دژ کورنوالیس از دیگر مکان‌های دیدنی پنانگ است که می‌توانید در تور پنانگ خود از آن بازدید کنید. این دژ یادگاری از دوران حکومت بریتانیا در این منطقه است و جذابیت خاصی برای بازدیدکنندگان این منطقه دارد. اگر به مناطق جنگی و سلاح و موارد جنگی علاقه دارید این منطقه برای شما جذاب‌تر نیز می‌شود. زیرا این دژ شامل یک زندان و یک کلیسا، خانه‌های مختلف و یک باغ است که نشان‌دهنده‌ی نحوه محافظت بریتانیایی‌ها از منطقه است.

تور پنانگ

ارتفاعات پنانگ

ارتفاعات پنانگ یکی از جاذبه‌هایی است که در صورت شرکت در تور پنانگ، نباید از دست بدهید. این ارتفاعات منظره‌ای بی‌نظیر از جزیره را به شما نشان می‌دهند و می‌توانید کل جزیره را زیر نظر خود داشته باشید. از آنجا که ارتفاعات پنانگ 821 متر از سطح دریا ارتفاع دارد، دارای آب و هوای متفاوتی نسبت به سایر نقاط جزیره است. برای دسترسی به این ارتفاعات می‌توانید از قطار شهری استفاده کنید و در طول مسیر نیم ساعته از دیدن مناظر جذاب و دیدنی لذت ببرید. البته در ارتفاعات پنانگ جاذبه‌های دیگری نظیر مسجد و کلیسا نیز وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها نیز سری بزنید.

تور پنانگ

 موزه تعاملی پنانگ

اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت از یک موزه هستید و می‌خواهید موزه‌ای متفاوت نسبت به سایر موزه‌های کسل‌کننده را ببینید، می‌توانید در تور پنانگ خود سری به موزه تعاملی پنانگ بزنید. این موزه با به تصویر کشیدن جنگ‌های قدیمی به صورت سه بعدی، تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز را برای مراجعه‌کنندگان فراهم می‌کند. البته این تنها تفاوت این موزه نخواهد بود و شما می‌توانید با رفتن داخل تونل‌های تاریک و وحشتناک و مشاهده شخصیت‌های ترسناک موجود در آن‌ها، یک تجربه به‌یادماندنی را برای خود ثبت کنید.

تور پنانگ

بهترین مراکز خرید و بازارهای پنانگ

مطمئنا نمی توان در تور پنانگ شرکت کرد و سری به مراکز خرید این جزیره نزد. در این قسمت بهترین مراکز و خرید و بازارهای پنانگ را برای شما آورده ایم تا در طول سفر خود حتماً سری به آن ها بزنید.

مرکز خرید KOMTAR

 مرکز خرید KOMTAR که در مرکز جرج تاون قرار گرفته به‌عنوان یکی از بناهای نمادین در پنانگ شناخته می‌شود. این برج 65 طبقه که یکی از بلندترین برج‌های مالزی است قسمت‌های مختلفی دارد که هر کدام می‌تواند جذابیت خاصی برای بازدیدکنندگان داشته باشد. طبقه اول این برج به کالای های دیجیتال اختصاص دارد و در طبقه دوم فروشگاه اسباب‌بازی و زیورآلات وجود دارد. طبقه 58 این برج یک سکوی بازدید دارد که نمای زیبایی از شهر را به نمایش می‌گذارد. این مجموعه دارای فضایی آزاد برای بازدیدکنندگان نیز است که می‌توانند در آن قدم زده و سری هم به کافه‌های اطراف بزنید.

تور پنانگ

مرکز خرید GURNEY PLAZA

این مرکز خرید در سال 2001 افتتاح شده و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز خرید پنانگ شناخته می شود. داشتن 380 فروشگاه که محصولاتی از برندهای مختلف را عرضه می کنند. علاوه بر این، این مرکز تجاری یک مجموعه سینمایی و یک سوپرمارکت بزرگ دارد که می توانید در تور پنانگ خود سری نیز به آن بزنید.

تور پنانگ

مرکز خرید penang plaza

اگر دوست دارید در تور پنانگ خود خریدهایی ارزان و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید، می‌توانید سری به مرکز خرید پنانگ پلازا بزنید. اکثر اهالی پنانگ خریدهای خود را از این مرکز خرید انجام می‌دهند. این مرکز خرید فروشگاه‌ها، داروخانه‌ها و سوپرمارکت‌های زیادی دارد که اکثراً دارای قیمت مناسبی هستند. اگر طرفدار کتاب و محصولات فرهنگی هم هستید می‌توانید در تور پنانگ خود سری به طبقه دوم این مرکز خرید بزنید و از کتاب‌ها و محصولات فرهنگی دیدن کرده و با قیمتی مناسب خرید کنید.

تور پنانگ

مرکز خرید Queensbay

این مرکز خرید، بزرگترین مرکز خرید ایالت پنانگ است و در آن رستوران ها و فروشگاه های متعددی وجود دارد. وجود انواع فروشگاه ها از برندهای مختلف با قیمتی مناسب، این مرکز خرید را به محبوب ترین مرکز خرید پنانگ تبدیل کرده است.

شما می توانید در تور پنانگ خود سری به این مجموعه بزنید و از 500 فروشگاه موجود در این مرکز خرید دیدن کنید و سری هم به مجموعه تفریحی موجود در طبقه ی سوم آن بزنید.