تور سوئد

تور سوئد در نظر دارد که مشتریان خود از یک سفر بی نظیر به کشور سوئد بهره مند شده و بتوانند از بهترین مکان ها دیدن کنند. گردشگران در تور سوئد از بهترین مکان های اقامتی برخوردار خواهند شد. اگر در نظر دارید که یک سفر به یاد ماندنی را تجربه کنید، حتماً تور سوئد را امتحان کنید.

سوئد

تور سوئد

سوئد کشوری است که در شمال اروپا قرار گرفته و در شبه جزیره‌ی اسکاندیناوی واقع شده است. از غرب با کشور نروژ و از جنوب شرقی با دریای بالتیک و از جنوب غربی با دانمارک همسایه است. این کشور سومین کشور بزرگ اروپاست. شهر استکهلم پایتخت آن است و جمعیت آن حدوداً 9 میلیون نفر می‌باشد که بیشتر افراد نیز در شهرهای بزرگ تراکم دارند. پدیده‌ی خورشید نیمه شب در قسمت نیمه‌ی شمالی سوئد رخ می‌دهد و هر سال گردشگران بسیاری را نیز به خود جلب می‌کند. معمولاً این مناطق در تور سوئد نیز گنجانده می‌شود. البته نه تنها در بخش شمالی سوئد بلکه در منطقه ی دایره قطبی نیز این پدیده قابل مشاهده است. این منطقه کشورهای دیگر را نیز شامل می‌شود.

در این کشور دریاچه‌های فراوانی وجود دارد. بیش از نیمی از مساحت آن را جنگل و مناطق مرتع تشکیل می‌دهد. مهم‌ترین صنایع در سوئد صنعت چوب و کاغذ می‌باشد. کشور سوئد از 25 استان تشکیل شده است. این کشور امروزه مهم‌ترین بازار صادراتی در اروپاست که بیشتر محصولات صادراتی را نیز ماشین‌آلات تشکیل می‌دهد. به طور کلی شهروندان این کشور از بالاترین کیفیت زندگی بهره‌مند هستند.

فرهنگ مردم سوئد

تور سوئد

مردم سوئد انسان‌های بسیار مهربانی هستند. اگرچه در نگاه اول خشن و سرد به نظر می‌رسند ولی با آشنایی اندکی خواهید دید که عجولانه در مورد آن‌ها تصمیم گرفته‌اید. مردم سوئد به آداب و رسوم‌های خود بسیار پایبند هستند و تمامی مراسم‌ها و جشنواره‌ها را با اشتیاق دنبال می‌کنند و معمولاً افراد سخت‌کوش و هدفمندی هستند. برابری حقوق زن‌ها و مردها در این کشور بسیار مورد توجه است. عمق این برابری در بین فرهنگ مردم سوئد تا جایی عمیق می‌باشد که در سال ،1980 قانون اساسی در مورد جانشینی پادشاه را مورد تصحیح قرار دادند. به این گونه که اگر فرزند ارشد پادشاه دختر نیز باشد، حق حکومت دارد و هیچ اختلافی بین حق زن و مرد وجود ندارد. عموماً به سفر علاقه‌مند هستند و به سلامتی خود بسیار اهمیت می‌دهند. به منظور کمتر درگیر شدن در مسائل سیاسی ترجیح می‌دهند که به سیاستمداران خود اعتماد کنند.

زبان مردم سوئد

تور سوئد

زبان مردم سوئد، سوئدی می باشد. البته زبان انگلیسی نیز به وفور در این کشور صحبت می شود و بیشتر مردم سوئد به زبان انگلیسی مسلط هستند. به همین دلیل شما در رابطه با این موضوع مشکل چندانی نخواهید داشت. البته اگر با یک تور سوئد اقدام به سفر کنید. معمولاً راهنمای تور که زبان این کشور را به خوبی می داند، همراه شما خواهد بود و شما در بازدید از مکان های دیدنی هیچ مشکلی نخواهید داش و. می توانید اطلاعات زیادی را در مورد مکان مورد نظر کسب کنید.

آب و هوای سوئد

تور سوئد

سوئد در شمال قاره ی اروپا قرار گرفته است و دارای آب و هوای سرد است. ولی سفر به این کشور به اندازه ای ارزش دارد که شما مطمئن باشید آب و هوای آن به هبچ وجه شما را آزار نخواهد داد. البته قابل ذکر است که برخی از شهرهای سوئد به ویژه آن هایی که در شمال سوئد واقع نیستند، دارای آب و هوای بهتری هستند. بالاترین دما در سوئد در طول تاریخ سوئد 38 درجه و کمترین میزان دما منفی 52 درجه بوده است. در استکهلم در اواخر تیرماه بیش از 18 ساعت خورشید می تابد و حداقل دما منفی 3 درجه است.

بهترین زمان برای سفر به سوئد

تور سوئد

این یک واقعیت است که کشور سوئد معمولاً دارای آب و هوای سرد است. اگر به سرما عادت دارید مطمئناً هیچ مشکلی در سفر به این کشور نخواهید داشت ولی اگر از سرما بیزار هستید، ما می‌توانیم این نوید را به شما بدهیم که جاذبه‌های دیدنی در این کشور به قدری ارزش دیدن را دارند که شما در پایان سفر خود زیاد از آب و هوای سرد آن شکایت نخواهید کرد. معمولاً اکثر فصل‌های سال برای سفر به این کشور مناسب است ولی برگزارکنندگان تور سوئد معمولاً در نظر دارند که بهترین و مناسب‌ترین زمان را برای شما انتخاب کنند. البته پکیج های تور سوئد برای روزهای مختلف ارائه می‌شود که شما با سلیقه‌ی خود هر کدام را که مناسب‌تر است، می‌توانید انتخاب کنید.

پروازهای تهران به سوئد

مسافت تهران از سوئد یا به طور دقیق تا استهکلم، 3574.6 کیلومتر بوده و طول پروازها از تهران به استهکلم حدود 5 ساعت می باشد. معمولاً ایرلاین های هوایی بسیاری از تهران به سوئد پرواز دارند. اگر تمایل به سفر به سوئد با استفاده از یک تور سوئد را دارید، می توانید تمامی اقدامات لازم برای رزرو کردن بلیط پرواز خود و دیگر اقدامات را به مسئولان برگزارکننده ی تور سوئد محول کنید. مسئولان تور سوئد تمامی اقدامات لازم را انجام خواهند داد تا شما از یک سفر بی نظیر لذت ببرید و هیچ دغدغه ای در طول سفر خود نداشته باشید. مسئولان برگزار کننده ی تور سوئد با بررسی تمامی خطوط هواپیمایی، بهترین و ارزان ترین مسیر را انتخاب می کنند که به صرفه نیز باشد.

فرودگاه های سوئد

 تمامی شهرهای سوئد دارای فرودگاه های مجهز می باشند و بسته به نوع شهری که شما در آن فرود خواهید کرد، فرودگاه مقصد نیز متغیر خواهد بود. البته بیشتر تورهای سوئد دارای فرودهایی در شهر استکهلم می باشند. در این شهر چندین فرودگاه وجود دارد؛ از جمله فرودگاه استهکلم–آرلاندا که همگانی نیز می باشد و یکی از مشهورترین فرودگاه های این شهر است. این فرودگاه خطوط پروازی بی شماری داشته و دارای دسترسی آسانی است.

تور سوئد

تور سوئد

هر ساله تعدادی مشخصی تور سوئد برای سفر به این کشور برگزار می شود. در تور سوئد شما می توانید از بهترین مکان های این کشور دیدن کرده و بدون آن که با مشکلات سفر روبرو شوید، فقط و فقط از سفر خود لذت ببرید. در تور سوئد بهترین امکانات برای شما ارائه می شود و تمامی اقدامت لازم برای سفر به این کشور توسط مسئولان تور سوئد انجام می گردد. تور سوئد هر سال مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می گیرد و به همین دلیل هر سال به تعداد تور سوئد افزوده می شود و برنامه ی ویژه ای برای سفر به این کشور در نظر گرفته می شود.

جاذبه های دیدنی در سوئد

تور سوئد

موزه فضای باز اسکانسن موزه ی فولکوریک بسیار دیدنی می باشد که در آن می‌توانید زندگی در گذشته را حس کنید. در اسکانسن باغ وحش و آکواریوم‌های بسیاری دیدنی وجود دارد که همواره مورد توجه گردشگران بزرگ‌سال و کودکان می‌باشد. این موزه در نزدیکی استکهلم قرار گرفته و به علت قرار گرفتن بر روی بلندی‌، دارای منظره ی بسیار زیبایی نیز می باشد. به همین دلیل بی شک در بازدیدهای تور سوئد این منطقه گنجانده می‌شود تا برای گردشگران یک سفر عالی ایجاد شود.

کازمونوا تنها سالن سینمایی IMAX در سوئد است که دارای معماری بی‌نظیری است. حیف است شما به سوئد سفر کنید و از آن جا دیدن نکنید. پارک تفریحی گرونالوند در آب واقع شده و از عجیب‌ترین ماشین‌های تفریحی و بزرگ برخوردار است. در نزدیکی آن نیز بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها قرار گرفته اند. فریت فال تریت یکی از پرطرفدارترین ماشین‌های تفریحی در این پارک است. سالن کروی استکهلم که به صورت یک توپ گلف می‌باشد، بزرگ‌ترین سالن‌ کروی جهان است که استفاده‌های بسیاری دارد. سالانه کنسرت‌ها و جشنواره‌های فراوانی در این مرکز برگزار می‌شود.

بهترین مراکز خرید و بازارها در سوئد

تور سوئد

بی‌شک در تور سوئد در نظر خواهید داشت که از بهترین مراکز خرید و بازارهای سوئد دیدن کنید. اگر به دنبال خرید کالاهای قدیمی هستید، حتماً به منطقه‌ی سوفو سر بزنید. بی‌شک می‌توانید بهترین نوع کالاهای قدیمی را در این منطقه بیابید. در امتداد یوتگاتس بکن نیز می‌توانید تعداد بی‌شماری کافه و مغازه پیدا کنید که بهترین اجناس در این مغازه‌ها به فروش می‌رسد. در اسکونه گاتن شما می توانید تعداد زیادی بوتیک‌ مدرن و مختلف را مشاهده کنید. معروف‌ترین بوتیک در این منطقه برونو گالرین می‌باشد که اجناس بی‌نظیری در آن به فروش می‌رسد.

در خیابان بیریر شما می‌توانید اکثر برندهای مشهور را مشاهده کنید. بیشتر برندهای بین‌المللی و طراحی‌های بومی در تمام این منطقه به چشم می‌خورد. مرکز خرید استوره گالرین نیز بسیار مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. بیشتر این مراکز دیدنی معمولاً در بین برنامه‌های تور سوئد گنجانده شده و مسئولان برگزارکننده تور سوئد معمولاً بهترین مراکز خرید را در تور سوئد انتخاب می‌کنند تا مورد توجه گردشگران قرار گیرد.

هتل های اقامتی در سوئد

تور سوئد

اگر شما نیز در نظر دارید با تور سوئد به این کشور سفر کنید، مطمئن باشید که مسئولان برگزار کننده ی تور سوئد بهترین مکان های اقامتی را برای شما در نظر خواهند گرفت. در برخی از تورهای سوئد شما حتی می توانید بین چندین مکان اقامتی مشخص شده، هر کدام را که مناسب تر می دانید، انتخاب کنید. معمولاً در تور سوئد بیشتر سعی می شود که مکانی برای اقامت انتخاب شود که علاوه بر داشتن قیمت معقول و متناسب، دارای دسترسی آسان نیز بوده و به سایر مکان های دیدنی نزدیک باشد. در تور سوئد هتل اقامتی شما از قبل رزرو می شود؛ به طوریکه به محض رسیدن تور سوئد به آن کشور، شما هیچ مشکلی از این لحاظ نداشته باشید.