آموزش دستیابی به گزارش فعالیت ماهانه

حتما برای شما هم پیش آمده است که در سازمانی و یا شرکتی مشغول به کار بوده و در انتهای ماه، گزارشی از فعالیت ماهانه تان را به مدیر های آن شرکت/ سازمان تحویل می دادید، در بازار بورس هم همین رویه پیش می رود که لازم است اطلاعات کاملی راجع به آن داشته باشید؛ در این قسمت از آموزش کدال می خواهیم راجع به گزارش فعالیت ماهانه شرکت ها به بازار بورس صحبت کنیم، به این منظور تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

گزارش فعالیت ماهانه چیست

انتهای هر ماه شرکت ها، گزارش عملیات ماه قبل خودشان را در سایت کدال بارگزاری می کنند. در این گزارش میزان تولید و فروش محصولات شرکت یا خدماتی که در طی ماه انجام شده است گزارش می شود.

برای صندوق های سرمایه گذاری، عنوان این گزارش " صورت وضعیت پرتفوی صندوق سرمایه گذاری  است.

دستیابی به گزارش فعالیت ماهانه 

این گزارش هم مثل باقی گزارش های شرکت، روی سایت کدال به آدرس (codal.ir)  بارگزاری میشود. با ورود به سایت کدال برای مشاهده گزارش فعالیت ماهانه یک شرکت خاص، نام شرکت یا نماد آن را در بخش جست و جوی اطلاعیه ها وارد میکنیم. برای مشاهده این گزارش میتوانید در بخش گروه اطلاعیه ها، گزینه گزارش عملکرد ماهانه را انتخاب می کنیم.

.

با انتخاب این گزینه، میتوانید گزارش فعالیت ماهانه شرکت را مشاهده کنید. 

این گزارش را میتوانید به صورت فایل، در قالب اکسل یا روی همان سایت کدال مشاهده کنید.

به عنوان مثال، در گزارش فعالیت ماهانه ی زیر، اطلاعات تولید و فروش محصولات یک شرکت در ماه گذشته را می توانیم مشاهده کنیم:

گزارش فعالیت ماهانه یک شرکت تولیدی